Helpdesk, spoedlijn
1. Het kan zo zijn dat de website alleen voor jezelf offline is. Controleer op IsHetOnline.nl of de website online is. Als je website volgens IsHetOnline.nl gewoon online is dan dan verzoeken wij je om een helpdesk ticket aan te maken via het contact formulier.

2. Controleer op deze storings pagina of er een storing bekend is voor je server. Indien de storing bekend is hoef je geen contact met ons op te nemen.

3. Als je website volgens bovenstaande website offline is en er is geen storing zichtbaar op
deze storings pagina dan kun je bellen naar onze storingslijn. Het nummer van de storingslijn vind je hieronder.


Telefoonnummer: +31 6 44 98 46 08

Is het telefoonnummer niet bereikbaar kun je via het contact formulier de afdeling "storing" een melding maken, deze wordt binnen paar uur afgehandeld.

Tevens zijn we via de chat te bereiken, zie rechtsonder in beeld als een medewerker beschikbaar is om te chatten, is er geen medewerker beschikbaar om te chatten is er geen chatvenster zichtbaar.

K.v.K. Noord-Nederland 01143533
BTW nr. NL173705261B01
Rekeningnummer: NL02RABO0149041586 tnv LB-Media