Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Hoe wijzig ik de verwachte levertijd van bol.com?

Ga op de beheerpagina naar pagina’s  -> producten

producten

Je komt dan op de overzichtspagina van al je producten. Kies hier het gewenste product waarbij je de verwachte levertijd van bol wil opgeven.  

overzichtspagina producten

Je bent nu in de product pagina. Ga naar tabblad ‘voorraad’ .

voorraad producten webshop

Je zit nu in het voorraad overzichtspagina. Hier heb je een invulveld voor de levertijden voor de bol klanten.

levertijd bol

Kies hier de betreffende / gewenste verwachte levertijd voor bol.com.

Klik daarna op opslaan.

opgeslagen


Relevante vragen:
- Ik kan geen foto plaatsen bij een product.
- EAN codes bij keuzelijsten
- Kan er ook bij een product een afbeelding geupload worden door de klant? (bv foto voor op T-shirt)
- Hoe plaats ik producten op bol.com?
- Hoe geef ik producten een EAN code?