Stel je vraag

Wij stellen het zeer op prijs als je eerst de helppagina raadpleegt. Kom je er toch niet uit of is je vraag van administratieve aard, neem dan contact op met ons. Wanneer je direct alle benodigde informatie meestuurt en je vraag duidelijke formuleert, dan kunnen wij je beter helpen.

Storing of spoed?

1. Het kan zo zijn dat de website alleen voor jezelf offline is. Controleer op IsHetOnline.nl of je website online is. Als je website volgens IsHetOnline.nl gewoon online is dan dan verzoeken wij je om een support ticket aan te maken via bovenstaand formulier.

2. Is je website offline en ben je bezig geweest met het instellen van je e-mail, controleer dan of je website met je mobiel (zonder wifi aan te hebben staan) online is? Is je website gewoon online, dan is je ipadres 4 uur lang geblokkeerd van onze servers doordat je meerdere malen een foutieve gebruikersnaam en/of wachtwoord hebt opgegeven. Deze blokkade wordt automatische weer opgeheven.

3. Als je website volgens bovenstaande punten offline is kun je via bovenstaand formulier je storing aanmelden (via afdeling storing), deze wordt binnen een paar uur afgehandeld.

4. Wil je liever bellen met ons is dat mogelijk via Telefoonnummer: 085 782 55 77