Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Relevante vragen:
- Hoe maak ik product filters aan in mijn webwinkel?
- Hoe stel je de One-Page-Checkout in?
- Kan ik reacties uit het gastenboek verwijderen?
- Hoe kan ik een nieuwsbrief versturen in mijn webwinkel?
- Hoe kan ik zie welke nieuwsbrieven ik al verzonden heb?

Reacties
 
  • 07-10-2016
  • Nancy Droog
  • Reacties op artikelen uitzetten

Goedemorgen, ik zou graag willen dat mensen geen reacties meer bij artikelen kunnen zetten hoe zet ik dit uit Bij voorbaat dank, gr Nancy

  • 23-01-2014
  • Leon - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Reactie van klanten bij een artikel

Goedenavond,

U kunt dit op de beheerpagina aanpassen onder het kopje artikelen -> Reacties op artikelen uit uw webshop

Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 23-01-2014
  • Monique
  • Reactie van klanten bij een artikel

Goedemiddag,

Dat zal ik ook graag willen weten, hoe kan je daar bij komen bij de reactie van klanten?

Vriendelijke groet,
Monique