Opzeggen webshop

Wij zouden het erg jammer vinden als je de webshop wilt opzeggen. Helaas kan het gebeuren dat je om welke reden dan ook je webshop moet beëindigen. Maar hoe gaat dit in zijn werk?

Het opzeggen van je betaalde webshop kan via de beheerpagina onder het kopje "Je gegevens". Of door een mail te sturen naar support@gratiswebshopbeginnen.nl
 

Opzegtermijn:

Je kan het Plus, Pro- of Premium-pakket opzeggen met inachtname van één maand opzegtermijn. Bij betaling per jaar wordt het betaalpakket steeds met een jaar verlengd. Bij betaling per maand is dat per maand.*

Bijvoorbeeld:

  • Het Pro-pakket is aangeschaft op 16 juni en wordt betaald per jaar: Opzeggen kan dan tot 16 mei. Anders is de opzegging pas het volgende jaar van kracht.
  • Het Pro-pakket is aangeschaft op 16 juni en wordt betaald per maand: Als je opzegt op 1 juli, dan wordt het Pro-pakket niet opgezegd per 16 juli (valt niet binnen opzegtermijn) en wordt dus opgezegd per 16 augustus.

 

Na opzegging maken we direct de verhuiscode / token van je domeinnaam beschikbaar, is dit niet het geval, kan je ons mailen voor je verhuiscode. Staan er nog facturen open? Dan moeten deze eerst voldaan zijn voordat wij de verhuistoken beschikbaar stellen. Wordt het pakket binnen een jaar opgezegd, dan worden de volledige kosten van de domeinnaam verrekend. Jij blijft immers de eigenaar van de domeinnaam, enkel de verlenging wordt uitgezet.

*Het opzegtermijn geldt hetzelfde voor hostingpakketten, domeinnamen en oude webshoppakketten.


Relevante vragen:
- Hoe kunnen de artikelen uit mijn winkelwagen soms verdwijnen?
- Wat betekenen de Undelivered Mail Returned to Sender mailtjes?
- Wat is iDeal?
- Wat zijn de voordelen van iDeal betaling?
- Wanneer krijg ik mijn geld van iDeal op mijn bankrekening?