Mislukte betalingen?

Zijn er betalingen mislukt? Dat kan gebeuren om verschillende redenen. De webshop werkte niet goed, de bank (of betaalprovider) heeft een storing, internet van de klant viel weg of de verificatie code is foutief door de klant ingevoerd. Genoeg redenen wat de oorzaak van een mislukte bestelling kan zijn.

Heb je veel bestellingen, dan zal je ook ervaren dat er veel ‘winkelwagen verlaters’ zijn. Klanten die producten in de winkelwagen hebben liggen, maar op de een of andere manier de bestelling niet afronden. Vervelend, maar ook omzet verlies. Om geen omzet te missen kan je bij gratiswebshopbeginnen.nl vanaf het basis abonnement een automatische mail naar de klant sturen en de klant er alsnog attent op maken dat er nog een bestelling voor de klant open staat (dit kan nadat de klant de NAW gegevens heeft ingevoerd en op bestellen heeft geklikt. Vanaf dat moment is er ‘pas’ een email adres bekent en kan het mailing systeem de warm leads sturen).


Relevante vragen:
- Welke betaalmethodes worden ondersteund?
- Welke betaalprovider moet ik nou hebben?
- De betalingen uitbesteden aan betaalproviders
- Achteraf betalingen accepteren?