Hoe geef ik mijn verhuiscode doorgeven?

Wanneer je de domeinnaam wil verhuizen zullen wij vragen om de verhuistoken.
Het doorgeven van de verhuistoken kan op twee manieren.

Doorgeven van je verhuistoken via de ledenpagina.

Wanneer je de verhuistoken via de ledenpagina doorgeeft zal de domeinnaam snel en automatisch worden aangevraagd.

Tijdens het aanvragen van een betaalde webshop kun je opgeven dat je de gekozen domeinnaam al in bezit hebt.

Nadat de gegevens allemaal zijn ingevoerd, zal er een persoonlijke pagina aangemaakt worden op de ledenpagina voor jou.

Op deze ledenpagina kan je de verhuistoken doorgeven. Dit doe je op de volgende manier:

Ga naar de ledenpagina

Log hier in met je e-mailadres (waarmee je de webshop hebt aangevraagd). Je komt dan in het overzicht van je ledenpagina.

Kies hier de optie ‘contract’ .

Hier zie je je webshop contract staan. Daarachter staat ‘meer opties’.

Hier kan je kiezen voor de optie verhuiscode opgeven.

Vul hier de verhuiscode in en verstuur deze naar ons. De domeinnaam zou automatisch worden aangevraagd.

LET OP: let erop dat een verhuiscode hoofdletter gevoelig is, en zorg ervoor dat er geen SPATIE achter de code staat. Anders is de verhuiscode onjuist en kan deze niet worden verhuisd.

 

Doorgeven van je verhuistoken via de support.

Je kan er ook voor kiezen om je verhuiscode per mail aan de support door te geven. Dit is ook mogelijk, houdt er dan wel rekening mee dat de support deze handmatig moet aanvragen en dit langer dan 24 uur kan duren dan.

Vermeld in de mail naar de support even om welke domeinnaam het gaat, en wat de verhuiscode is, wel zo handig.

 

 


Relevante vragen:
- Rechten op je domeinna(a)m(en)
- Waar registreer je de domeinnaam?
- Domeinnaam is al bezet?
- Welke domeinnaam extensies zijn beschikbaar voor mijn webshop?
- Kan ik een domeinnaam registreren met een gratis webshop versie?