Klantenservice?

Klantenservice is een punt dat heel erg belangrijk is binnen je webshop. Wanneer je een webshop start is het natuurlijk belangrijk om zoveel mogelijk verkopen te genereren. Echter wanneer je meer verkopen krijgt, zal de mail ook meer worden. Denk hierbij aan vragen over artikelen, de bestellingen, retouren of andere klachten.

Ook het retour ontvangen van bestellingen zullen goed verwerkt moeten worden, en hoe ga je hiermee om? Je wil natuurlijk dat de klant eventueel nog wel een nieuw product besteld, of anders in goed vertrouwen ‘zaken’ heeft gedaan met jouw webshop.

Al met al is de klantenservice dus een zeer belangrijke taal binnen je webshop. De klantenservice kan een webshop maken of breken (imago uitdragen), en je wil natuurlijk dat de klanten een hoge klanttevredenheid en loyaliteit dragen aan je  webshop.

De klantenservice zal dus snel een belangrijke taak binnen je webshop worden, die een groot deel van je tijdsbestek in beslag zou nemen. Belangrijk is om direct correct te handelen zodat je geen langdurige zaken krijgt.


Relevante vragen:
- Het belang van de klantenservice
- Algemene veel gestelde vragen (FAQ)
- Telefoonnummer en e-mailadres
- Chatfunctie in je webshop