Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Hoe plaats ik producten op bol.com?

Om producten op bol.com te plaatsen moeten je producten over een (unieke) EAN code beschikken.

Aan de hand van deze EAN code (en als je de automatische koppeling tussen GWB en bol.com aan hebt staan) zal bol.com kijken of er EAN codes overeenkomen met gelijke producten die al op bol.com staan.

 

Herkent bol.com de EAN code, dan worden deze producten automatisch in je verkoopaccount geplaatst.

Herkent bol.com de EAN codes niet? Dan moet je de EAN codes (je product) zelf toevoegen aan je verkopersaccount op bol.com zodat deze bekent wordt.


Relevante vragen:
- Ik kan geen foto plaatsen bij een product.
- EAN codes bij keuzelijsten
- Kan er ook bij een product een afbeelding geupload worden door de klant? (bv foto voor op T-shirt)
- Hoe geef ik producten een EAN code?
- Hoe stel ik de verzendkosten in per product?