Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Hoe wijzig ik de status van de verkooporder?

Het wijzigen van de status van je verkooporder kan op 2 manieren worden gedaan.

Ga op de beheerpagina naar orders -> verkooporders.

verkooporder

Je komt dan op de verkooporder overzichtspagina.

verkooporder overzicht

Optie 1: je kan de status van de verkooporders met meerdere tegelijk wijzingen naar bijvoorbeeld betaald. Dit kan je op de overzichtspagina van de verkooporders. Vervolgens selecteer je de orders waarvan je de status wil wijzigen.

Nadat je de orders hebt geselecteerd kan je een actie kiezen. Bijvoorbeeld zoals hieronder is gekozen om deze geselecteerde orders te wijzigen naar Betaald.

Wanneer je deze status hebt gekozen, moet je enkel nog op ‘uitvoeren’ klikken. De geselecteerde orders krijgen nu een nieuwe status.

status order wijzigen naar betaald

Optie 2: Je kan ook 1 bepaalde order wijzigen. Dit kan je doen door de betreffende order aan te klikken. Je bent nu in de verkooporder waarvan je de status wil aanpassen. Rechts boven bij klantnaam kan je de orderstatus aanpassen naar de status die je wenst.

betaalstatus in order

Deze status word gelijk doorgevoerd in het systeem.


Relevante vragen:
- Het genereren van PDF-facturen werkt niet
- Waar kan ik een picklijst uitprinten van mijn verkooporders?
- Hoe kan ik de orderstatus van meerdere orders tegelijk wijzigen?
- Kan ik zoeken tussen al mijn webshop verkooporders?
- Hoe wijzig ik het verzend of factuuradres van een verkooporder?