Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN
50 tips voor je webwinkel

50 tips voor je webwinkel

Er zijn vele mensen je voor gegaan, het starten van een leuke webwinkel. Webwinkels worden dan ook dagelijks aangemaakt, en vele denken dat ze op deze manier snel geld kunnen verdienen. Andere zien het als een laatste strohalm om uit de financiële schulden te komen. Ze denken dat het maken van een webwinkel makkelijk gaat, en het geld dan binnen rolt. Niets is minder waar, om een succesvolle webwinkel te starten, en deze winstgevend te maken moet er toch wel het nodige gebeuren.

Hoe je een succesvolle webwinkel kan neerzetten zal ik in de komende 50 tips en tricks benoemen. Neem jij er de tijd voor…?
 

1. Webwinkel spionageWebwinkel spionage

Door aandachtig naar andere webwinkels te kijken kan je veel leren. Wat je wil, en wat je juist niet wil. Hierdoor kan je makkelijk leren wat ze fout doen, en wat ze goed doen. Is de opbouw van de webwinkel goed, en is alles duidelijk ingedeeld. Leer van de goede en fouten dingen van andere webwinkels en haal er je voordeel uit. Pas deze toe in je eigen webwinkel.
 


2. Contactgegevens

Bezoekers willen graag een contact mogelijkheid hebben, zorg dat je contact pagina duidelijk in beeld is of dat je telefoonnummer duidelijk wordt weergegeven, dit kan zijn op de contact pagina of direct in de header van je webwinkel. Plaats op de contactpagina ook je complete adres met eventueel een google maps plugin erbij. Plaatst nooit een postbus, dit is geen echt adres en wekt dus wantrouw op bij de bezoekers. Door deze gegevens duidelijk in beeld te brengen, krijgen je klanten een vertrouwd gevoel omdat ze niet hoeven te zoeken naar belangrijke gegevens mochten ze vragen hebben.

routekaart


3. Homepagina

home
Je homepagina is een soort etalage van je webwinkel, zorg dat je deze regelmatig wijzigt. Dit kan bijvoorbeeld door regelmatig je nieuwe artikelen hier te plaatsen of je best verkopende producten of uitverkoop te showen. Zorg in ieder geval dat je bezoekers prikkelt en maak ze nieuwsgierig zodat ze steeds weer blijven komen naar jouw webwinkel.




4. Product foto's


Een product foto moet van goede kwaliteit zijn, heb je kleine of wazige foto's zal dat de verkoop in de webwinkel niet stimuleren. Zorg voor goede scherpe foto's van je producten. Je kunt hiervoor iemand inhuren, maar je kunt dit ook zelf doen, er zijn al kleine foto studio's te koop voor weinig. Hier hebben we eerder een uitgebreide blog over geschreven: https://www.gratiswebshopbeginnen.nl/fotos-die-producten-doen-verkopen/
 

5. Foto van jezelf of team


Het tonen van foto's van jezelf of je team geeft vertrouwen aan je bezoekers. Het geeft ze een gezicht achter de webwinkel waar ze eventueel een bestelling of product willen aanschaffen. Wanneer een bezoeker meer vertrouwen in een webwinkel heeft, zal deze eerder overgaan tot aankoop.
 

6. Afbeeldingen van echte mensen


Afbeelding van echte mensen werkt! Ga dus geen animatie afbeeldingen gebruiken, maar foto's van echte mensen. De regel is hoe jonger de persoon op de foto hoe sneller de aandacht er heen gaat, dus een plaatje van een baby wordt sneller gezien dan een afbeelding van een volwassenen.

afbeelding van echte mensen, feest!


7. kleuren van je webshop


Vele webwinkels gebruiken allemaal verschillende niet passende kleuren door elkaar heen. Dit schrikt af, gebruik rustige kleuren die bij elkaar passen. Het beste is rustige kleuren te combineren met een fellere kleur. De fellere kleur gebruik je waar de aandacht heen moet gaan van de bezoekers. Google heeft hier kleuren palletten van gemaakt, zie de website van Google designs.
 

8. Verzendkosten en retourneringen


Je bezoeker wil duidelijkheid hebben over de verzendkosten en retourzendingen. Door hier duidelijk over te zijn kan je de bezoekerverzendkosten op je site houden. Ben je hier te geheimzinnig in, en je bezoeker moet teveel “werk” doen, dan zal je bezoeker in een “klik” weg zijn, en besteld bij een concurrent die hier wel duidelijkheid over geeft. Tip: door je webwinkel gratis verzending aan te laten bieden, zal het aantal bestellingen drastisch verhogen. Gooi de prijs van je artikelen gewoon iets omhoog eventueel, maar gratis verzending zal zeker conversie verhogend zijn.


9. F.A.Q

FAQ
Het plaatste van een F.A.Q (vertaald naar het Nederlands: Meest Gestelde Vragen) in je webwinkel is een musthave. Bezoekers haken vaak af, omdat ze nog teveel vragen hebben over een artikel of product. Belangrijk is om te proberen in de huid van de bezoeker te kruipen en alle mogelijke vragen in je F.A.Q. te zetten.


10. “Formulier”

Formulieren
Voor bezoekers is het woord “formulier” een woord dat ze liever niet zien. Het woord formulier hekelt de bezoekers dan zodanig dat ze hier zelfs om weg klikken. Het woord formulier wordt namelijk onlosmakelijk verbonden aan een lastig, onduidelijk en laaaaang durend. Denk hierbij aan het invullen van een belastingFORMULIER. Je bezoeker wil geen formulier invullen, maar wat kopen. Verander daarom het woord “bestelformulier” voor bijvoorbeeld “besteloverzicht” en denk bijvoorbeeld aan het “contactformulier” en noem deze dan “contactpagina”.


11. Reviews


Belangrijk voor alle webwinkels is het hebben van (goede)reviews. Want hoe enthousiast jij ook over jouw producten en artikelen bent, dat hoeft nog niet te zeggen dat je klant dit ook is. Er is dan ook niets meer overtuigende dan een positieve feedback van klanten op je webwinkel. Dit geeft vertrouwen voor een volgende klant.

Feedback
 

12. Nieuwsbrieven


Het inschrijven voor nieuwsbrieven is altijd belangrijk. Wanneer klanten zich inschrijven voor nieuwsbrieven, geven ze aan oprecht geïnteresseerd te zijn in je producten. Maar klanten schrijven zich niet snel in voor een nieuwsbrief, omdat deze meestal dodelijk *Gaap* saai zijn. Ook bevatten de meeste nieuwsbrieven geen interessante nieuwtjes. Je kan meer aanmeldingen voor nieuwsbrieven ontvangen door verliestaal te gebruiken. Hierover hebben we al eens een uitgebreide blog gerelateerd: https://www.gratiswebshopbeginnen.nl/Conversieknaller:-verliestaal-ook-jouw-taal/
 

13. Less is More


Ons brein wil negatieve dingen vermijden, om zo stress te voorkomen. Te drukke webwinkels geven onze hersenen dus ook niet genoeg “adem” ruimte. Hierdoor klikken bezoekers, en potentiele klanten dus snel weg. Door meer wit ruimte in je layout te gebruiken, zal het brein dus genoeg kunnen “ademen” en kan je de bezoeker dus langer vasthouden. Onderzoek heeft uitgewezen dat ons brein energie wil conserveren, en dit gebeurd bij veel wit ruimte in je layout.
 

14. Veilige betaalmethodes


Veel klanten zijn nog altijd achterdochtig voor een online aankoop. Klanten zijn bang dat hun betaalgegevens niet veilig zijn bij eeVeilige betaalmethodesn webwinkel, en dat ze na verloop van tijd dikke rekeningen voor producten krijgen waarvan zij niets weten. Laat om deze reden daarom ook duidelijk zien dat de gegevens veilig zijn op je site door bijvoorbeeld een SSL-Certificaat, het aantal BIT encrypties enzo… Hiermee geef je de klant voldoende transparantie dat hun gegevens bij jou in veilige handen zijn.


15. Professioneel


Wees altijd beleefd, en communiceer met je klanten. Beantwoord iedere e-mail die aan je wordt gestuurd. Ook al is het een korte mail dat je de mail ontvangen hebt. Wees vriendelijk en behulpzaam, ook al krijg je de kriebels van de klant. Neem kritiek en boze mails niet persoonlijk op, veelal zijn ze teleurgesteld en is dit hun manier om hun onmacht te uiten. Beantwoord ook deze mails op professionele manier. Door je niet uit de mand te laten lokken, voorkom je een Welles – nietes spelletje. Daar is toch niemand gebaad bij? Je kan het niet iedereen naar zijn zin maken, mensen moeten soms eenmaal wat te klagen hebben.
 

16. Maak fouten


Het maken van fouten is geen probleem. Dit maakt je menselijk. Experimenteer er dus rustig op los. Wannmaak fouteneer je altijd hetzelfde blijft doen, zal je nooit echt hogerop komen. Soms moet je eens out off the box durven te gaan werken. “Van je fouten, leer je” en “werkende mensen, maken eenmaal fouten” . Twee mooie cliche’s


17. Ontspanning


Niet de moeilijkste tip, maar zeker wel een van de belangrijkste tip! Ontspanning…. Ondernemen moet leuk blijven, het is dus niet de bedoeling om 23 uur per dag met je onderneming bezig te zijn. Neem eens afstand van je laptop, telefoon en geef eens aandacht aan je vriend(in), hond, kinderen of ga lekker een stuk fietsen of lopen. Of ga eens bij je ouders langs voor een potje rummy cub, kaartspel of gewoon een kop koffie. Neem naast je onderneming dus een real life! Vermijd dus onnodige lange dagen door de bekende ondernemerszin: “Ik moet eerst nog even … doen”.

Kopje koffie
 

18. USP


Unique Selling Points zijn de eyecathers waar de ogen gelijk opvallen van de bezoekers aan je webwinkel. Dit zijn een aantal punten die jou als webwinkel UNIEK maken. Dit kan zijn; gratis verzending, online sinds 1969, uit voorraad leverbaar enzo enzo. Hiermee laat je direct een aantal belangrijke punten zien, waardoor klanten niet hoeven te zoeken naar antwoorden op je webwinkel. Deze USP kan je het beste bovenaan in je header plaatsen.
 

19. 404 – Errors


Verwijder pa404 errorgina’s die niet meer werken op je site. Als je niet werkende pagina’s op je webwinkel hebt kan dit voor de klanten een reden zijn om elders te kijken naar het product. Klanten denken dan dat de site niet meer onderhouden wordt, en gaan ook vragen stellen bij de kwaliteit van de producten. Een algehele goede uitziende en werkende webwinkel zal dus beter scoren dan een niet werkende webwinkel.


20. Ruim je webwinkel op


Deze tip sluit mooi aan bij bovenstaande tip. Kijk zo nu en dan eens goed en kritisch naar je webwinkel. Is alles wat er staat nog relevant? Zijn alle artikelen nog up to date, en klopt de voorraad? Houdt een grote schoonmaak, en verwijder alles wat voor je bezoeker niet meer van waarde is.


21. Kooplustopwekkend


Door op je webwinkel gebruik te maken van verliestaal maak je de klant gemotiveerd om tot actie te komen. Door schaarse te creëren zal de klant eerder tot aankoop overgaan, omdat ze er niet naast willen grijpen. Onderzoek heeft bewezen dat een product die schaars is, het product is dat we graag willen hebben! Gebruik dus teksten als “Nog 1 paar op voorraad” of “vol = vol” . Het gebruik van deze manier van communiceren naar je klanten is dat ze “gestrest” worden als ze wat te verliezen hebben, en ze dan pas tot actie komen.
 

22. Hoe spreek jij je klanten aan?


Spreek jij je klanten in de webwinkel met jij of met u aan? Persoonlijk wordt ik altijd een beetje kriebelig van om met “u” aangesproken te worden in een webwinkel. Er zit al een afstand tussen, dus de benadering naar je klant kan best met “jij” of “jouw”. Hierdoor krijg je een meer persoonlijker contact met je klant, wat de verkoop ten goede zal doen.
 

23. Product informatie


Heel belangrijk in een goede webwinkel is de product informatie. Een klant kan in de webwinkel het product niet voelen, ruiken of direct zien. Hierdoor is de informatie die jij geeft aan de klant, de product informatie, erg belangrijk. 50% van de online bestellingen worden voortijdig afgebroken doordat de klant te weinig over het product te weten krijgt. Geef dus voldoende informatie, en maak eventueel een video van je producten, een 3D foto is natuurlijk ook een optie.
 

24. Betaalmethodes


Welke betaalmethodes bied jij in je webwinkel aan? Hoe meer gelegenheden en betaalmethodes je aanbied, hoe beter dat is voor je webwinkel. Je klant heeft dan zelf de keuze uit diverse mogelijkheden om te kiezen welke hij het fijnste vind. Je hebt betaalmethodes als; iDeal, Bankoverschrijving, Machtigingen, PayPal, Achteraf Betalen, Mister Cash enzo enzo. En ja, en zijn zelfs nog klanten die graag met de hand via een bankoverschrijving willen betalen.

Betaalmethodes


25. In de aanbieding

In de aanbieding
Een oude truc, maar een goede die altijd nog werkt. Door bij je product een “van” en “voor” prijs te vermelden zijn klanten geneigd om sneller te kopen, omdat ze het idee geeft dat het een tijdelijke “aanbieding” is. Deze truc is al zo oud, en is te vergelijken met verliestaal, zoals eerder beschreven.


26. Ontwikkelen, ontwikkelen en nog eens ontwikkelen


Een andere belangrijke tip voor je webwinkel is om continu je webwinkel door te ontwikkelen. Niet alleen qua producten, maar ook als webwinkel zelf. Volg de laatste ontwikkelingen, volg een goede marketing strategie, en laat hierdoor je concurrenten achter je. De ontwikkelingen kunnen heel snel gaan, dus wat vandaag nog een top idee is, kan morgen al achterhaald zijn.
 

27. “ik” en “wij”


Jij bent super trots op je webwinkel, en terecht! Maar probeer zoveel als mogelijk de woorden “ik” en “wij” te vermijden. Het boeit de bezoekers niet om jouw mening te horen. Ze willen liever hardere feiten, en duidelijke informatie hebben. Focus in je teksten dus ook hoe je bezoekers er juist beter van worden…. In een blog die jij hebt geschreven kan je wellicht af en toe een blog schrijven uit je eigen ervaringen. Maar overdrijf hierin niet.
 

28. Laadsnelheid webwinkel


Een grote ergernis van bezoekers zijn toch wel webwinkels die erg traag laden. Klanten die op deze webwinkels komen, zullen vrijwel altijd vroegtijdig afhaken en niet tot aankoop over gaan. Het traag laden van een webwinkel komt dan ook zeer onprofessioneel over, wat zou jij ervan vinden als je elke keer 5 seconden moet wachten tot een webwinkel pagina opent. Juist, ook jij bent snel vertrokken. Vergeet niet: je bezoeker heeft ook haast!

laadsnelheid


29. Mobile responsive webwinkel


Erg belangrijk, en niet alleen voor de Google ranking, is de responsive webwinkels. Deze mobile responsive webwinkels zijn geschikt voor mobiele apparaten. De webwinkel schaalt mooi mee, en alles wat je op je webwinkel hebt staan is duidelijk zichtbaar. 60% van de bezoekers kijkt tegenwoordig op een mobiel apparaat. Mobiele apparaten zijn onder andere; Smartphones, Tablets. Is jouw webwinkel mobile responsive?
 

30. Noteer ideeën


Elk moment van de dag kunnen goede ideeën in je opkomen die je kan gebruiken voor je webwinkel. Het beste is deze gelijk te noteren, in je telefoon, op een bierviltje, of een notitie blokje naast je bed. Zorg er in ieder geval voor dat je deze goede ideeën niet vergeet!

Noteer ideeën


31. invulvelden


Net als bij het contact formulier, moet je tijdens de bestelproces zo min mogelijk gegevens willen laten invullen. Wanneer iemand een product wil bestellen, wil deze niet nog eens 20 invulvelden bij langs moeten. Er bestaat dan een grote kans dat deze bezoeker uiteindelijk niet tot aankoop over gaat. Beperk je invulvelden tot de meest noodzakelijke gegevens als NAW gegevens en email adres of telefoonnummer. Grote kans dat de bezoeker de betaling dan wel afmaakt….
 

32. Gebruik Jip en Janneke taal


Het gebruik van moeilijke benamingen, woorden en andere kreten is niet voor iedereen toegankelijk. Je moet rekening houden met je leeftijdscategorie, en pas hier je taal op aan. Er zijn tegenwoordig ook steeds meer oudere die “online” gaan shoppen, zorg ervoor dat deze doelgroep dus niet altijd aan hun kinderen moeten vragen om wat te kunnen bestellen.
 

33. Doelgroep


Deze sluit mooi aan bij bovenstaande tip. Leer je doelgroep kennen, en doe onderzoek. Pas je webwinkel aan op de problemen waar deze doelgroep tegenaan loopt, en je bent een stap dichterbij een succesvolle webwinkel. Onderzoek ook wat de dromen zijn van deze doelgroepen, pas deze punten toe aan je webwinkel. Op deze manier moet je wel een goede webwinkel ontwikkelen en zal je webwinkelkassa rinkelen.
 

34. Kortingen


Spoor je klanten aan om reviews te schrijven, en geef ze hiervoor een leuke korting. Je kan zeggen dat je kortingspercentages geeft, maar eigenlijk is het beter een korting te geven met een vast bedrag. Het noemen van bedragen is namelijk effectiever dan een % korting. Onderzoek heeft namelijk aangetoond dat kortingen met bedragen je in je portemonnee voelt, terwijl een % korting te abstract is. Helaas kan deze tip alleen lang niet in alle gevallen worden toegepast.

kortingen


35. Diverse browsers


Een simpele tip, bekijk je webwinkel met diverse soorten internet browsers. Misschien wordt je webwinkel in Internet Explorer heel mooi weergegeven, terwijl deze in Firefox, Chrome en zelfs Safari totaal anders eruit ziet… Dat kan, maar hou hier rekening mee.

Diverse browsers
 

36. Vertel alles aan je klant


Belangrijk is om alles aan je klant voor te kauwen. Het klinkt heel kinderlijk, maar het blijkt wel dat je een klant alles precies moet vertellen wat waar en wanneer gedaan moet worden. Sommige klanten zijn nu eenmaal niet handig in het online bestellen. Door alles precies te vertellen, zullen klanten eerder geneigd zijn tot aankoop. Nogmaals, je klant heeft ook haast en wil niet teveel moeite willen doen om wat te lezen, uit te zoeken of wat dan ook….
 

37. Leveranciers


Heel belangrijk je leveranciers. Maak met je leveranciers goede en duidelijke afspraken. Zet deze op papier, en zorg dat deze nagekomen worden. Het is niets frustrerender dan een leverancier die zijn of haar afspraken niet nakomt. Bespreek levertijden, betrouwbaarheid, retouren, defecten… Eigenlijk alles waarmee je als webwinkel mee in aanmerking komt. Belangrijk is, dat de klant hier in ieder geval niets van merkt, en niet de dupe wordt van een slechte leverancier.
 

38. Cliché


We hebben wat met clinches , maar ze zijn zo waar. Wat doe jij met clichés als; “Wie goed doet, goed ontmoet” , “Er zijn geen problemen, alleen maar uitdagingen” , of “Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet” . Van deze clichés kun je als webwinkel veel leren. Je “je bent nooit te oud om te leren” . Belangrijk is dus om je doel in het vizier te houden, en denk dat nog eens aan al die mooie clichés

Cliché


39. Webdesign


Een gebruiksvriendelijke webwinkel is erg belangrijk. Een modern design is leuk, maar zorg dat deze niet te druk is. Belangrijk is dat je webwinkel design uniek, en rustig is. Houdt hier ook rekening mee met de eerste genoemde “wit ruimte”. Je webwinkel moet vooral ook verkopen, niet er alleen gestijled uitzien!
 

40. Klant is koning

klant is koning
Zoals in alle andere webwinkels moet je klant altijd het middelpunt zijn. Je klant is koning, blijf altijd vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ook al heeft je klant geen gelijk, toch heeft hij gelijk. Koop een stress balletje eventueel voor wanneer er weer een klant is die he bloed onder je nagels vandaan haalt. Of ben jij die koude kikker die het allemaal makkelijk naast zich neer kan leggen en gewoon weer doorgaat.


41. Verbeteringen


Onthoudt wanneer je een eigen onderneming hebt, en een bijbehorende webwinkel dat deze nooit af is. Er is altijd wel wat te doen in je webwinkel. Doe aanpassingen, bekijk je voorraad, zoek naar betere leveranciers en ga zo maar door. Je webwinkel en onderneming is nooit af.
 

42. Gebruik van afbeeldingen


Een tip die niet voor alle webwinkels toepasbaar is, maar wel makkelijk kan zijn. Gebruik afbeeldingen van smakelijk, vers voedsel. Vers voedsel zet het primitieve brein in werking, en die trekken de aandacht. Dit doet de omzet weer verhogen. Of ben jij die persoon met een creatieve brein, die in jouw onderneming toch vers voedsel afbeeldingen kan verwerken. Je zal er zeker voordeel mee doen…

Gebruik van afbeeldingen


43. Producten aanprijzen


Veel bezoekers en klanten kopen producten omdat ze er beter van willen worden, het leven er leuker door willen laten worden, of zelfs een probleem oplossen. Beschrijf in je productomschrijving dus wat voor positieve ervaring je bezoeker of klant kan verwachten na aankoop van het product.
 

44. Inkoop van producten


Investeer niet direct teveel aan inkoop voor je producten. Dit is een fout waar menig startende webwinkel mee te maken heeft. Ze kopen veel en groots in, maar weten eigenlijk nog niet eens zeker of deze producten het op de markt wel goed zullen doen. Dit is een groot risico dan, want verkopen de producten niet, dan blijf jij met een dure voorraad zitten. Koop liever dus was kleiner in, en breidt je producten geleidelijk uit.
 

45. Wees uniek


Wanneer jij een webwinkel wil gaan beginnen, ga dan niet iets verkopen wat half Nederland al doet. Dit maakt het lastiger om een succcesvolle webwinkel te beginnen, maar ook om ertussen te komen. Doe voor de tijd dan goede research naar waar Nederland nog op zit te wachten… Wees uniek in je product, zodat je meer geld ermee kan verdienen.
 

46. Kies je webwinkel platform


Gebruik geen achterhaalde webwinkelsysteem. Om een succesvolle webwinkel te kunnen starten begint die al bij het platform. GratisWebshopBeginnen.nl heeft de moderne functionaliteiten die je nodig bent om een webwinkel Anno 2016 te kunnen starten.

Kies je webwinkel platform

47. SEO technieken


Met alleen enkel een webwinkel ben je er nog niet. Door je webwinkel zullen je klanten nog niet direct je webwinkel binnenstromen. Gelukkig is er SEO, waarmee je de webwinkel omhoog kan schalen. Dit is erg belangrijk om goed te doen. Wanneer je deze technieken niet juist gebruikt kan het juist tegen je gaan werken. Verdiep je goed in de SEO technieken dus.
 

48. Social media platforms


Er zijn vele mogelijkheden om je webwinkel te promoten. Dit kan via de social media kanalen als; Facebook, Twitter, Tumblr, pinterest en nog vele andere kanalen, als YouTube. Gebruik deze manieren niet om je klanten, bezoekers of volgers te spammen, maar deel ook echt nuttige en relevante informatie.

Social media platforms


49. Gebruik verliestaal


Nogmaals willen we de nadruk leggen op het gebruik van verliestaal. Deze simpele, maar zo belangrijke tip kunnen we je eigenlijk niet vaak genoeg meegeven. Geef je bezoeker het gevoel dat hij wat mist wanneer je bezoeker zich niet laat inschrijven in een nieuwsbrief bijvoorbeeld. Mensen willen vanuit zichzelf niets missen, en zullen zich inschrijven in je nieuwsbrief.
 

50. Belang van Grote productfoto’s


Net zo belangrijk als duidelijke product foto’s, is het formaat van de product foto’s minstens zo belangrijk. Grote, duidelijke product foto’s doet beter verkopen, zodat bezoekers deze goed en groot kunnen bekijken.


Je hebt alle 50 tips doorgelezen, en het is nu dan tijd om ze te laten inwerken. Haal de tips eruit die handig zijn en bruikbaar zijn voor jouw webwinkel. Of ben je juist van plan om een webwinkel te starten? Neem alle tips dan goed in je op, en doe er je voordeel mee. Wanneer je eraan toe bent, loop de stappen 1 voor 1 langs, en pas deze toe in je webwinkel. Zeker te weten dat er meer bezoekers komen, maar alles heeft zijn tijd nodig. Weer een cliche “komt tijd, komt geld”.

Heb je iets aan deze tips gehad zou ik het leuk vinden als je hieronder een reactie achter laat.

komt tijd, komt geld!

reacties op “50 tips voor je webwinkel

Lieke - LBMedia - GratisWebshopBeginnen

Door Lieke - LBMedia - GratisWebshopBeginnen op 16-11-2016

Goedemorgen Ellen,

Mocht je vragen hebben over de webwinkel software of andere vragen natuurlijk kun je altijd contact met ons opnemen via de support mail of even bellen met onze helpdesk.

Met vriendelijke groet,
Lieke
Team Gratis Webshop Beginnen
Ellen Dix

Door Ellen Dix op 16-11-2016

Ziet er tot nu toe duidelijk en praktisch uit
Ga ze proberen toe te passen in mijn nog te bouwen webwinkel
Sharon

Door Sharon op 15-11-2016

Wow. Hele goede tips! Erg behulpzaam!
Lieke - GratisWebshopBeginnen

Door Lieke - GratisWebshopBeginnen op 02-06-2016

Hoi Teunie,

Leuk om te horen, mocht je vragen hebben over je webwinkel hoor ik het graag van jullie.

gr Lieke
Team Gratis Webshop Beginnen
Teunie

Door Teunie op 02-06-2016

Er staan hele goed tip in die ook goed zijn toe te passen. Weer mooie tools om mee te gaan werken
Lieke - GratisWebshopBeginnen

Door Lieke - GratisWebshopBeginnen op 30-05-2016

Hoi Linda en Cora,

Alles gelukt met het toepassen van de tips

Mochten jullie vragen hebben, mail kan altijd.

Met vriendelijke groet,
Lieke
Team Gratis Webshop Beginnen
Linda

Door Linda op 21-05-2016

Idd goeie tips! Zal ze voor www.phoneboss.nl weer checken en voor mijn nieuwe webwinkel!
Cora

Door Cora op 20-05-2016

Mooie tips! Veel zijn al gebruikt voor www.blingdings.nl maar er valt altijd te verbeteren. Dus laat ik ze maar eens inwerken en kijken welke ik nog of weer door kan voeren.




Plaats een reactie