Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Hoe kan het dan mijn email bevestingen in de spam terecht komen?

De email bevestiging kan in de spam terecht komen door 2 oorzaken:

1. De domeinnaam DNS instellingen moeten een kleine wijziging hebben, dit kunnen wij dan voor je goed zetten.

2. Het e-mailadres onder het kopje notificaties op de beheerpagina van je webshop is een gmail, hotmail of z'n soort e-mailadres, niet het e-mailadres van je domeinnaam bv info@jedomeinnaam.nl

Als je namelijk het e-mailadres van je domeinnaam gebruikt kunnen wij een verificatie meesturen zodat deze niet als spam wordt gemarkeerd.

Een e-mailadres aanmaken van je eigen domeinnaam kan op de beheerpagina onder het kopje webmail.


Relevante vragen:
- Is het mogelijk om een info@voorbeeld.nl emailadres te maken?
- Hoe stel ik mijn auto replay in op mijn e-mailadres?
- Waar kan ik mijn webmail lezen?
- Hoe maak ik een e-mailadres aanklikbaar?
- Kan ik meerdere e-mailadressen gebruiken?

Reacties
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4

  • 30-10-2014
  • Tamara
  • spam

De bevestiging van de bestellingen voor de klant komen in de spam terecht Kunnen jullie hier iets aan doen
alvast bedankt

  • 23-09-2014
  • Ben - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: bevestigingen in de spam

Beste Marlous

U heeft momenteel een gratis webshop en u gebruikt daarom een hotmailadres voor het versturen van de orderbevestiging. staat onder het kopje notificaties op de beheerpagina

Omdat u een hotmailadres gebruikt kunnen wij dit e-mailadres niet verifieren en wordt de email heel snel aangezien als spam de oplossing is een webshop professional nemen met domeinnaam en dan het emailadres van uw domeinnaam gebruiken bv info@uwdomeinnaam.nl

Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 22-09-2014
  • Marlous
  • bevestigingen in de spam

Hallo
zou er iets gedaan kunnen worden dat de bevestigingen niet in de spam komen
mvg Marlous OUTDOORBABY

  • 22-09-2014
  • Ben - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: email komt in spambox

Beste Johanna

Wij hebben de aanpassing gedaan in de DNS echter kan dit maximaal 24uur duren voor dit is verwerkt.

Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 20-09-2014
  • Johanna
  • email komt in spambox

Willen jullie mijn mail aanpassen zodat deze bij de klant niet meer in de spambox komt
Groet. Johanna

  • 05-09-2014
  • Ben - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Spam

Beste Mirjam

Helaas kunnen wij daar niks aan doen de mail wordt al geverifieerd verzonden alleen gmail zie uw domeinnaam dan als spam en zet hij de e-mail in uw spam folder.

Wat u kunt doen is steeds de email aanklikken en dan op het knopje geen spam klikken gmail leert namelijk zelf en zo gaat hij leren dat dit geen spam is.

Eventueel kunt u ook een filter zetten dat alle e-mailberichten met een bepaald onderwerp nooit naar de spam geplaatst moeten worden.
Dit kan onder instellingen rechts bovenin in gmail

Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 03-09-2014
  • Mirjam
  • spam

Mijn info mail van de webshop wordt automatisch doorgestuurd naar mijn gmail dat is in orde. Helaas komt alle mail daar binnen in de Spam.

Is het mogelijk daar iets aan te doen. Alvast hartelijk dank.

Vriendelijke groet

  • 02-09-2014
  • Ben - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: doorsturen email

Goedemorgen Diana Duerinck

Alle e-mail van info@roparunhaken.nl wordt nu doorgestuurd naar uw gmail e-mailadres.
Hier wordt dan automatische ook op spam gecontroleerd.

Als er veel spam op info@roparunhaken.nl komt heeft u zich waarschijnlijk ergens aangemeld op een website die uw e-mailadres gebruikt of doorgegeven heeft zodat hier reclame/spam heen gestuurd gaat worden.

Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 31-08-2014
  • Diana Duerinck
  • doorsturen email

Bij mij komt idd ook alle mail terecht in de map spam omdat ik een gmail account heb aangemaakt voor de website. Ik heb dit gedaan omdat het email adres van de website info@roparunhaken.nl niet doorgestuurd kan worden naar mijn prive emailadres.
Ook komt in mijn info@roparunhaken.nl heel veel spam en daarom vindt ik dat email adres ook niet fijn. Dus als het mogelijk is om daar geen spam meer te krijgen en ook mogelijk is om door te sturen naar mijn prive gmail account dan zou ik helemaal blij zijn. Ik loop zo de kans orders te missen. Nu moet ik dagelijks de spam controleren. Alvast bedankt voor uw reactie.

Vorige - 1 - 2 - 3 - 4