Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Vormgeving is niet zichtbaar na wijzigingen

Krijg jij nadat jij aanpassingen in je template, kleuren, lettertypes of welke aanpassing dan ook, deze niet te zien in je webshop? Dat is vervelend, maar simpel op te lossen.

Wanneer je aanpassingen in de vormgeving hebt gedaan moet je altijd op bekijk je webshop bovenaan de beheerpagina klikken. Je webshop zou dan een www.jedomeinnaam.nl/resetwebshop/ krijgen. Dit betekend dat de stylesheet wordt vernieuwd.

Zijn de aanpassingen nog niet zichtbaar, is het mogelijk dat je nog eens op F5 (en chrome Ctrl F5) moet klikken om de pagina te verversen. Dit omdat de webshop anders uit de cash van je geheugen wordt geladen, en de nieuwe vormgeving niet doorvoert.

Heb je via de bekijk je webshop knop gekeken, aanvullend met F5 (ctrl F5) en is er nog niets zichtbaar? Dan kan het eventueel nog een keer helpen de browser geschiedenis (tijdelijke internet bestanden) te wissen. Dit omdat er dan een fout in de cash kan zitten. Mocht ook dit niet helpen, dan zou er toch iets niet goed aangepast zijn.


Relevante vragen:
- Hoe krijg ik mijn logo op de factuur?
- Hoe wijzig ik de naam van het menu in mijn webwinkel?
- Kan ik een eigen blog pagina opmaken?
- Hoe plaats ik een eigen menu?
- Kan ik mijn webshop vormgeving compleet resetten?