Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Hallo,
Afgelopen weekend heb ik mijn pakket bij jullie opgezegd. Nu gaat dit per 28 september in, maar ik wil graag mijn emailadres behouden in mijn nieuwe webwinkel. Kan mijn mailadres alvast stopgezet worden, zodat ik deze alvast kan overzetten Het betreft info@echtbyikke.nl
Ik hoor graag van jullie.
Mvg, Leonie
Beste Karin,
op de beheerpagina heb je bij verzendkosten een leeg verzendland zie bijlage 1 staan. Mensen die daar dus slim voor kiezen betalen dan geen verzendkosten. Dat lege veld moet je dus verwijderen.
Bij verzendland Nederland ?3,95 kan je wijzigen en dan franko levering vanaf ?75,- bv doen zie bijlage 2 vanaf een bedrag van ?75 zullen er dan geen verzendkosten worden berekend.
de verzendkosten van ?2,- heb je dan wellicht aangegeven bij het artikel onder het tabblad verzendkosten.
Daarom is het handiger om een extra betaalmogelijkheid toe te voegen onder het kopje betaalmogelijkheden en die te noemen betalen bij afhalen in winkel. Dan worden daar nooit verzendkosten berekend namelijk.
Hopelijk heb ik het zo duidelijk voor je kunnen verwoorden, en anders horen wij het graag van je.
Beste, Ik heb zowel een winkel als een webshop en bij iedere bestelling is het weer een verrassing wat er aan verzendkosten gerekend wordt en hoeveel. Ik heb nu bijv. bij nieuwe items getest, er wordt tijdens het proces 3,95 aangegeven maar aan het eind niet gerekend. Ook wordt er af en toe 2,- gerekend nergens ingevuld of gaat het wel gewoon goed. Heel vervelend want ik verlies hier veel geld op. Ik wil graag standaard 3,95 rekenen en evt vanaf 75 euro niets nog niet aangepast, eerst maar de standaard
beste Jacco,
je kan de verkooporder nummers aanpassen inderdaad.
Dit zou je kunnen doen op de beheerpagina -> website -> algemene instellingen -> en daar de verkooporder nummer aanpassen aan bijvoorbeeld 072016001 07= juli, 2016=jaartal en 001= is dan de eerste verkooporder in deze maand in de maand augustus kan je de verkooporder nummering dan naar bv 082016001 zetten
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
kan ik mijn factuurnummers aanpassen waarin b.v. een datum verwerkt zit
Beste Anja,
zoals ik het kan zien is de artikel slider met de 9 artikelen die je als slider op de home pagina hebt geplaatst helemaal onderaan de tekst onder de taart afbeelding staat nog tekst, en daaronder staat de artikel slider.
http://zeepwinkelbrocanteenroses.nl/resetwebshop/
Mocht je toch wat anders bedoelen, of het niet is zoals je wil hoor ik het graag van je.
ik heb een artikelslider aangemaakt om op mijn homepage te plaatsen. dit wil ik dus onder de welkomst tekst hebben. maar welke versie ik ook probeer, hij komt overal behalve daar. wat doe ik fout.
Beste Gaby,
wat is je winkelnaam, dan kan ik even voor je kijken.
Heb je nadat je deze aanpassingen heb gedaan wel op Bekijk je webshop geklikt en eventueel F5 gedaan, zodat de cash zich opnieuw laad
Ik hoor het graag van je anders.
met vriendelijke groet,
Lieke - lbmedia
hoi,
Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe footer aan gemaakt.
Het voorbeeld wat jullie hadden aan gepast, en ik dacht ook geplaatst maar ik kan hem nog niet zien op mijn site.
Wat doe ik verkeerd
groetjes Gaby
Beste Igor,
dit komt doordat je de mailbox vol hebt zitten. Ik heb deze nu tijdelijk verhoogd van 500 mb naar 600 mb.. Je kan nu inloggen, maar je moet eerst je mailbox opruimen en leegmaken ook de mails uit de map verwijderde bestanden wissen.
Anders zit je er snel weer overheen.
Hopende je hiermee geholpen te hebben.
In Roundcube webmail van onze site bij jullie, is de inbox sinds een uur opeens leeg, nieuwe mails komen niet meer aan. Wat is daar aan de hand
Beste Shirley,
In eigen menu 1 heb ik de zin: op aanvraag gemaakt verzending binnen 1 week het woordje week is in mijn mobile webwinkel niet te zien, ik heb de zin ook al wat korten gemaakt maar die verandering is helemaal niet te zien in de mobile webwinkel, wat kan ik hier aan doen
Antwoord: je USP heb ik aangepast voor je.
http://shirenzo.nl/resetwebshop/ mogelijk nog aanvullend met F5
De verzendkosten worden niet berekend ik heb hem staan op gewicht als ik dan iets bestel staat er nederland 0,00 en wordt er niets berekend.
Ik heb gewicht en kosten ingevuld onder verzendkosten overzicht.
Wat moet ik nog meer doen
Antwoord: Je hebt bij verzendkosten Nederland frank levering staan vanaf 2.95... dus dan worden er bij bestellingen boven de 2.95 geen verzendkosten in rekening gebracht. Deze moet je dus even aanpassen naar 0 euro of na een bedrag waarvan je vind bv 50 dat ze het dan gratis mogen ontvangen. Ik stuur je een foto mee van wat ik bedoel.
goede morgen lieke,
In eigen menu 1 heb ik de zin: op aanvraag gemaakt verzending binnen 1 week het woordje week is in mijn mobile webwinkel niet te zien, ik heb de zin ook al wat korten gemaakt maar die verandering is helemaal niet te zien in de mobile webwinkel, wat kan ik hier aan doen
De verzendkosten worden niet berekend ik heb hem staan op gewicht als ik dan iets bestel staat er nederland 0,00 en wordt er niets berekend.
Ik heb gewicht en kosten ingevuld onder verzendkosten overzicht.
Wat moet ik nog meer doen
Met vriendelijke groet,
shirley
Beste Shirley,
ik heb je header in hoogte aangepast.
Hopende je hiermee geholpen te hebben.
ik vindt mijn header erg hoog als je op me webwinkel komt neemt hij heel het beeld in beslag ik zou hem graag wat minder hoog willen hebben, is dat mogelijk en hoe doe ik dat
Beste shirley,
je hebt je header niet als header ingesteld maar als achtergrond afbeelding. Hierdoor schaalt deze inderdaad niet mee wanneer je de site op een mobiel apparaat bekijkt.
Wat je dus moet doen is dus de afbeelding verwijderen en onder het kopje vormgeving->header-> hier toevoegen.
De afbeelding van het sub menu dat die zo klein is komt door de gekozen layout. Je kan dan beter kiezen voor bv foto galerij groot.
Hopende je hiermee geholpen te hebben.
als ik op mij telefoon naar mijn webshop kijk past hij zich niet aan hierdoor zie je maar 2 letters van me bedrijfs naam en tevens als ik naar categorie ga dan naar subcategorie dan zie je de fotos van de artikelen ineens heel klein 5mm ongeveer.
ik ben 2 dagen geleden van webshop starter naar webshop Basis gegaan omdat ik dacht dat dit probleem dan verholpen zou zijn maar het is er nog steeds.
met vriendelijke groet,
shirley
Beste Ilse,
je kan een template niet verwijderen. Het beste dan de standaard template weer activeren eventueel.
Wanneer je wat veranderd in de template moet je altijd op de beheerpagina bekijk je webshop en eventueel nogmaals met F5 klikken. Heb je dit gedaan Je webshop rest zichzelf dan, anders blijft hij de oude style herladen elke keer en lijkt het net alsof je niets hebt veranderd.
Graag verneem ik eventueel van je als je nog aanvullende vragen hebt.
Ik zou graag de gehele template verwijderen, en zijn dingen en kleuren ingesteld die nu niet meer wijzigen wanneer de template veranderd. Kan de webshop terug naar het begin zonder dat de artikelen kwijt zijn
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste Leonie,
je hebt een verhuistoken ontvangen waarmee je de verhuizing kan voltooien. je kan dan bij het nieuwe platform een nieuw mail adres aanmaken, en dan zal die mail daar werken.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.