Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste Peter Braddock,
De footer wordt niet automatische verwijderd, maar wij hebben deze zojuist voor u verwijderd van uw webshop.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Peter,
Maten toevoegen bij een artikel is mogelijk, zie dit artikel:
http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/help/vraag/60/wat-zijn-attributensets-/-keuzelijsten/>
http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/help/vraag/60/wat-zijn-attributensets-/-keuzelijsten/
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo,
Mijn producten hebben allemaal dezelfde prijs. Nu is het zo dat men bij bestelling van 10 stuks kunnen verschillende producten zijn een lagere prijs moet betalen. Hoe kan ik dit instellen De staffelkorting voor 10 stuks is denk ik alleen van toepassing op het product waar dit bij ingesteld is. Maar is het ook in te stellen dat men een lagere prijs moet betalen bij een totaal bestelling van 10 verschillende producten Bij voorbaat dank!
Hallo,
Vanavond kreeg ik de bevestiging van een bestelling via mijn webshop. Nu zag ik dat mijn bankrekeningnummer niet meer onderaan de mailbevestiging staat. Dit was wel altijd zo.
Mijn nummer heb ik bij mijn gegevens ingevoerd staan. Waar ligt nu het probleem
Groet, Leonie van Uum echtbyikke
Beste Gert-Jan,
Je kunt de social media icons uitschakelen via de beheerpagina onder het kopje website -> webshop instellingen -> social media icon uitvinken.
Nadat dit is opgeslagen moet je even klikken op bekijk je webshop links boven in op de beheerpagina.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Fabian,
De header op uw webshop moet 1274 pixels breed zijn, dan past deze precies juist boven de webshop.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Boomkwekerij ten Elsen,
Je kan de webshop wel integreren in je eigen website, maar je kan ook de webshop zo ombouwen dat het een website en webshop in 1 is, dan heeft u alles bij elkaar namelijk.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Of je de webwinkel kunt integreren in je eigen site, of dat het via een link moet.
Beste Beauty Sensations,
Als u de domeinnaam verhuisd naar ons toe zal de huidige webshop die u bij ons hebt staan op de domeinnaam komen, precies hetzelfde zoals deze nu is inderdaad.
De e-mail moet bij ons opnieuw aangemaakt worden, de huidige email staat op de server bij je huidige hosting partij en zou u dus zelf even lokaal moeten opslaan in bv outlook of thunderbird.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Ben, Leon,
Waarom wordt mijn website WisseGadgets.nl verschillend weergegeven op mijn PC en op mijn mobiel
Op mijn mobiel mis ik de menu weergave aan de rechterzijde en ook een categorie.
Ik neem aan dat er slechts 1 versie wordt weergegeven Als ik bijvoorbeeld de categorie DOOGEE Smartphones en Accessoires weer geef, krijg ik op mijn mobiel slechts 1 subcategorie te zien, en op mijn pc 2 subcategorie.
Toch gaat het om dezelfde URL.
Hoor graag.
Met vriendelijke groet,
Jaap Wisse
WisseGadgets.nl
Hallo,
Ik krijg het header niet op het goede formaat.
Het blijft extreem groot.
Wat is de juiste instelling voor de header
pixels o.d..
Mvg Fabian
Hallo,
Is het mogelijk om de functie Blogs, Twitter en Facebook onzichtbaar te maken in de webshop
Ik wil hier namelijk geen gebruik van maken.
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
Ik heb bij jullie een pakker nummer 2 daar staat duidelijk zonder reclame. Graag jullie eigen footer verwijderen www.grotematenparadijs.nl
Ik krijg echt met geen mogelijkheid een youtube filmpje op mijn homepage van de webwinkel. Kan dit automatisch gaan spelen als de mensen mijn site bezoeken
Ook had ik een mail gestuurd dat gisteren een verkeerde domeinnaam is aangevraagd en dat die gecanceld moest worden dat is www.doenco.eu De vijf euro van de automatische incasso schenk ik jullie maar ik wil de site/domein per direct stoppen!
Dank je wel.
Peter
Mijn webshop verkoopt kleding hoe kan ik maat tabellen toevoegen
Mvg Peter
Ik heb een pakket 2 waarin jullie footer verwijderd zou zijn maar hij staat er nog steeds op.
Mvg Peter
Beste helpdeskmedewerker,
Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten professional en moet nog de verhuiscode doorgeven van mijn domeinnaam.
Voordat ik dit ga doen wil ik graag weten wat er dan gaat veranderen, blijft de website hetzelfde zoals hij nu is En, geheel niet onbelangrijk, gaat het archief van mijn email mee over naar jullie
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Monique Otten
Beauty Sensations
We hebben net een mail van Starthosting ontvangen zie hieronder. Onze domeinnaam www.loods-15.nl is in februari 2014 toch naar jullie verhuisd. Het bericht van Starthosting heeft geen gevolgen, neem ik aan Graag reactie!
Mail Starthosting d.d. 18-01-2015:
Geachte heer Wierda,
Wij hebben de volgende door u afgenomen diensten per vandaag laten vervallen:
loods-15.nl
Wanneer uw domeinnaam nog niet is wegverhuisd naar een andere hostingprovider, dan wordt de domeinnaam opgezegd. Dit is niet meer te annuleren en in een vorig bericht aan u vermeld.
Met vriendelijke groet,
Starthosting
Beste Roos,
Je kan de borders verwijderen via de beheerpagina onder het kopje vormgeving -> kleuren en lettertypes -> borders/randen
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Liz Schakel,
Er moet altijd eerst een bestelling worden geplaatst voor de betaling kan worden uitgevoerd, zo is er dan namelijk een ordernummer en eindbedrag die gebruikt wordt voor de betaling.
Betaald de klant dan niet heb je wel de gegevens van je klant en kun je achter de betaling aan, zodat de klant toch nog over kan gaan op betaling, zo heeft u nog kans dat u de order wel scoort, anders bent u deze helemaal kwijt namelijk.
En 50 van de afhakers betaald de order toch nog.
Je kan zelf verzendlanden aanmaken naar wens, dit kan onder het kopje verzendkosten -> verzendkosten overzicht.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste Jaap Wisse,
Dat klopt, uw webshop is breed en dan moet er gescrolt worden opzij om dit te kunnen zien.
We zijn bezig met een mobiele weergave van de webshop en hopen de eind van de maand te kunnen lanceren.
Ik neem aan dat er slechts 1 versie wordt weergegeven Als ik bijvoorbeeld de categorie DOOGEE Smartphones en Accessoires weer geef, krijg ik op mijn mobiel slechts 1 subcategorie te zien, en op mijn pc 2 subcategorie.
Waarschijnlijk heb je die categorie dan net toegevoegd en moet je de webshop nog even verversen, is namelijk in geheugen opgeslagen, je kan de webshop verversen door op de beheerpagina te klikken op bekijk uw webshop of de domeinnaam WisseGadgets.nl/resetwebshop aan te roepen.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen