Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Geachte heer/mevrouw
Als eigenaar van een juridisch advieskantoor onder andere gespecialiseerd in juridisch advies en diensten voor webwinkels denk ik dat ik voor uw klanten een meerwaarde kan bieden zoals Algemene Voorwaarden opstellen controleren EU Proof Scan etc.
Ik zou graag met u in contact willen komen om te kijken en te bespreken wat de mogelijkheden zijn om te gaan samenwerken. U kunt zich daarmee onderscheiden met concurrenten en u wordt opgenomen op onze partnerpagina waar vele van mijn clinten waaronder vele webwinkeliers gebruik van maken.
Ik zag dat er momenteel een advertentie staat van Badoux maar dit kantoor is inmiddels al failliet. Ik ontvang dan ook graag meer informatie ten aanzien van het adverteren op uw pagina.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet
Syreetha Gielen
Wil je de standaard email bevestiging laat dit vak dan leeg let op klik op het knopje code om echt alle code te verwijderen.
Bovenstaande staat op jullie websie. Ik wil graag weer de standaard e-mailbevestiging maar het knopje code waar naar verwezen wordt zie ik niet. Waar bevindt dit knopje zich
Hallo
Bij een bestelling moet de klant zijn/haar gegevens invoeren. Hierbij
moet ook een land geselecteerd worden.
Alleen in mijn webshop is er geen land te selecteren waardoor de
bestelling niet afgerond kan worden.
Hoe kan ik dit op lossen.
Ik hoor graag uw reactie.
Vriendelijke groeten
Jos
Hoi
ik krijg van een klant de volgende feedback:
lukt me niet te bestellen op de Apple
hoe kan ik dit oplossen
met hartelijke groeten
Fons
Beste Rick
Dit e-mailadres kun je terug vinden op de beheerpagina van je webshop onder het kopje notificaties.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo
waar kan ik het mail adres terug vinden van de mensen die een reactie bij een artikel hebben geplaatst Ik wil deze mensen graag beantwoorden.
Beste mayke
Nee je hoeft nu niks meer te doen de mail instellingen staan nu goed en de mail moet nu worden ontvangen op je mailbox ook de mail van de webshop.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Ik had ook aangegeven dat mijn email anders was dan standaard email. zie eerdere email
Moet ik anders dit nog ergens aanpassen op de website
Deze email staat al lang geregistreerd bij mijn Host.
mvg
Mayke
Beste mayke
Wij hebben op de server een kleine aanpassing gedaan dat de email niet meer lokaal afgeleverd wordt hij herkent namelijk dat de domeinnaam op de server staat en levert de email dan lokaal af dit is nu uitgeschakeld en de email wordt nu echt verzonden aan u.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Ik had ook aangegeven dat mijn email anders was dan standaard email. zie eerdere email
Moet ik anders dit nog ergens aanpassen op de website
Deze email staat al lang geregistreerd bij mijn Host.
mvg
Mayke
Beste Lisetten
Je geeft aan geen bevestiging e-mail te krijgen of dat deze in de spam terecht komt dit kan 2 oorzaken hebben:
1. De domeinnaam DNS instellingen moeten een kleine wijziging hebben dit kunnen wij dan voor je goed zetten. Dit hebben wij zojuist gedaan
2. Het e-mailadres onder het kopje notificaties is een gmail hotmail of zn soort adres niet het e-mailadres van je domeinnaam bv info@jedomeinnaam.nl
Als je namelijk het e-mailadres van je domeinnaam gebruikt kunnen wij een verificatie meesturen zodat deze niet als spam wordt gemarkeerd.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Mayke
Je krijgt geen e-mail binnen via de website omdat je de domeinnaam zelf beheert deze staat dus niet bij ons daar moet je dan het e-mailadres aanmaken.
Wij hebben nu ook ingesteld dat de e-mail niet op de server direct afgeleverd moet worden maar extern.
Als je het e-mailadres nu dus hebt aangemaakt bij je huidige hoster dan moet de e-mail binnen komen.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste laura
Je moet als afzender e-mailadres het e-mailadres van je domeinnaam gebruiken dus niet van je gmail bv info@jedomeinnaam.nl
Deze kan ingevuld worden onder het kopje notificaties.
Het e-mailadres kan aangemaakt worden onder het kopje webmail op de beheerpagina.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Jennifer
Wij hebben even gekeken er is een leeg verzendland aangemaakt als u deze even verwijderd staat het beter.
Er kan echter wel een verzendland worden geselecteerd er kan dan gekozen worden voor bijvoorbeeld Nederland en daar zijn de verzendkosten aan gekoppeld.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo
Ik krijg zojuist een mail van een klant met het bericht dat ze de verzendkosten niet kan selecteren.
Ik heb dit na gekeken en het is inderdaad zo.
Hoe kan ik dit oplossen
ik krijg nog steeds al mn orders in de spam folder : ik gebruik gmail u had de vorige keer instrucites gegeven maar ze komen er nog steeds in
Ik krijg geen email binnen van bestellingen/klanten die inschrijven voor de nieuwsbrief of via contact een mail sturen.
mijn email adres is
allinfo@ollashop.nl
ook zo aangevraagd.
mvg
Ik krijg geen email binnen van bestellingen/klanten die inschrijven voor de nieuwsbrief of via contact een mail sturen.
mijn email adres is
allinfo@ollashop.nl
ook zo aangevraagd.
mvg
Beste
Net zoals vele andere wat ik hier lees krijgen ook mijn klanten geen bevestigingsmail van zijn/ haar bestelling of komt de bevestiging in de spam terecht.
Wat kan hier aan gedaan worden
Met vriendelijke groet
Lisette
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Hallo
Ik had weer is een vraag.
Vandaag heb ik getest hoe het in zijn werking gaat als iemand wat besteld op mijn webshop.
Alleen nu ben ik er achter gekomen als iemand wat bestel dat de klant geen bestelbevestiging krijgt
Maar de bevestiging wordt verstuurd naar mijn eigen mail beckysbijoux@outlook.com
Hoe kan ik dat wijzigen
Bedankt weer
groetjes Rebecca