Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Goede middag Leon, ik zie dat er fotos verdwenen zijn in mijn webshop, bij de dompelverwarmings elementen.
Misschien ook nog wel op andere plaatsen,maar dat kan ik zo snel niet bekijken.
Kan jij ze weet terugplaatsen voor mij?
Vr.groet,
S.Delfsma
Axistore.
Goedenavond,
Uw webshop is nu actief en werkt juist.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag,
Uw inkomende mailservernaam is: www.fmsport.nl
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag,
Mijn webshop zou het gister doen. Mijn logo is verdwenen nu, en als ik het lettertype aanpas dan doet hij het ook nog steeds niet. Dan krijg ik een rare code.
Graag z.s.m. een oplossing.
Mvg,
Ik lees net het bericht van mijn collega ik heb de mail voor de nieuwe inlog niet ontvangen. Ik heb zelfs de spambox gecontroleerd.
Kunt u dit nog eens naar mijn hotmail adres sturen ?
Goedemiddag,
Wij hebben u gemaild dat de DNS records van uw domeinnaam niet goed staan, deze moet u aanpassen en dan staat alles op de webshop weer goed.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag,
Vanaf gisteren kan ik geen mails meer ontvangen/versturen en wordt er steeds gevraagd om een wachtwoord. zou u mij kunnen helpen.
Groet chantal
www.mijwonder.nl
Goedemiddag,
De foutmelding is opgelost van de webmail, excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag,
De statusmail met bijlage error is inmiddels verholpen en u kunt deze weer gewoon versturen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag,
E-mails komen weer binnen in outlook.
Goedemiddag,
inmiddels kan ik wel inloggen op de web mail met de nieuwe gegevens.
Helaas krijg ik geen mail binnen in outlook.
Mij oude serverinstelling stond op fmsport.nl voor inkomende mail.
Is deze instelling ook meegenomen op de nieuwe server of is deze aangepast?
Graag doorgeven wat de instelling voor de inkomende mail moet zijn.
Bedankt.
Goedemiddag,
Wij hebben u nieuwe emailgegevens toegezonden.
De webwinkels zijn overgezet naar nieuwe servers vanwege de laadsnelheid op de oude server.
Wij hebben u vorige week een e-mail gestuurd met de nieuwe inloggegevens, en gisteren is alles omgezet zodat u de nieuwe inloggegevens moest gaan gebruiken, daarom werkt het niet bij u, want u gebruikt de oude inloggegevens nog.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goede morgen Leon, ik kan wel inloggen in mijn mailbox,maar daarna krijg ik te zien `serverfout` en ik kan mijn mails niet lezen.
Kan jij dit voor mij oplossen?
Vr. groet,S.Delfsma
Axistore
Daarnaast is ook mijn banner boven de pagina weg en staat er ineens een zwart vraagteken op de pagina bij katrijn. Vaag allemaal, kunt u er even naar kijken.
Daarnaast is ook mijn banner boven de pagina weg en staat er ineens een zwart vraagteken op de pagina bij katrijn. Vaag allemaal, kunt u er even naar kijken.
Top dat jullie er een link naar de oude mail bij hebben gezet! Alleen krijg ik nu in de nieuwe mailbox geen mail meer te zien wegens een serverfout. Kan ook niets meer verzenden. Ik wacht verder geduldig af, want weet dat jullie nu niet alles tegelijk kunnen. Maar dan weten jullie in ieder geval dat dit probleem er is.
Groeten Marloes
Sinds gister kan ik geen statusbestelling berichten meer versturen naar klanten. Ik zie error. Hoe kan ik dit veranderen.
Goedemorgen,
De afbeeldingen worden hersteld voor u, excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemorgen,
Ik heb u mijn alternatief gemaild.
Graag ontvang ik zsm de nieuwe gegevens.
Kunt u mij ook uitleggen wat er aan de hand is? Alles werkte goed en ineens krijg ik geen mail meer binnen en ik kan niet inloggen op de webmail.
Bedankt.
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Ik heb vanochtend een Pro shop besteld en gewenste domein. Heb gelijk ook betaling gedaan via iDeal.
Hoelang duurt het tot mijn Pro shop actief is?
Domein weet ik wel dat het soms langer duurt.
Alvast bedankt