Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste Nick Schagen
Hoe bedoelt u dit Want als de klant op uw webshop inlogt komt de klant op zijn eigen profiel pagina terecht.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Nick Schagen
Wij hebben hier contact over gehad uw spamfilter blokkeerde namelijk alle inkomende e-mailberichten.
Alles is dus opgelost.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste MB
Met de webshop is niks aan de hand heb dit zojuist nagekeken voor u het kan zijn dat de klant de virusscanner niet juist heeft ingericht of uw webshop heeft geblokkeerd per ongeluk.
Of de klant zelf heeft malware op de pc staan dan kan dit ook aangegeven worden.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Marianne van Helvoort
Ik heb het even nagekeken maar alle e-mail berichten zijn van u beantwoord.
Het probleem was dat u een eigen winkelwagen veld had aangemaakt en deze verplicht had gemaakt.
Op de beheerpagina onder het kopje winkelwagen kon dit vakje weggehaald worden dit is ook al gebeurd en opgelost bij u.
En ook tijdens de vakantie wordt de e-mail gewoon beantwoord en is dus ook gebeurd zoals u heeft vernomen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste glow in the dark winkel
Ik wil graag kunnen reageren op een reactie die iemand anders op onze site plaatst. Ik wil mijn reactie onder of boven deze reactie zetten die geplaatst is. Het gaat dan over reacties die mensen kunnen plaatsen bij een artikel. Op dit moment zie ik niet de mogelijkheid tot het plaatsen van een bericht onder/ boven een reactie.
Je kunt niet boven of onder een reactie iets plaatsen de nieuwste reactie komt namelijk altijd boven aan te staan.
Is het mogelijk dat op de berichten die web shop houders plaatsen eerder gereageerd wordt soms duurt het bijna 48 uur voor een reactie is ontvangen. Dit is niet meer van deze tijd. De online chat die een tijdje geleden aanstond zou dit probleem kunnen tackelen.
Als er een reactie is geplaatst wordt deze altijd direct verzonden echter krijgen wij zoveel vragen binnen dat we dit niet altijd binnen paar uur kunnen beantwoorden.
De online chat staat ook regelmatig aan voor support maar niet 24/7
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Eric
1. Per webshop kan er ingesteld worden op welk e-mailadres de bestellingen binnen komen dus ja is mogelijk.
2. Ja is mogelijk je kunt zelf betaalmogelijkheden toevoegen naar wens dus ook betaling bij levering betalen bij afhalen achteraf betalen enz.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Bij het invullen van velden in het bestelproces vallen letters met een trema / streepje weg.
Aangezien er in mijn geval een naam moet worden ingevuld komt deze vaak niet goed door i.v.m. een trema/ streepje boven een letter.
Kan hier iets aan gedaan worden
ik kan geen fot.s op mij webwinkel je moet maar even kijken op mijwebwinkel lk kan geen
hallo
Ik heb een eigen website maar ik wil graag overstappen naar iets professionelers en ik vind uw pakketten erg interessant.
Wat kunt u me vertellen omtrent het overnemen
Ik wil graag kunnen reageren op een reactie die iemand anders op onze site plaatst. Ik wil mijn reactie onder of boven deze reactie zetten die geplaatst is. Het gaat dan over reacties die mensen kunnen plaatsen bij een artikel. Op dit moment zie ik niet de mogelijkheid tot het plaatsen van een bericht onder/ boven een reactie.
Is het mogelijk dat op de berichten die web shop houders plaatsen eerder gereageerd wordt soms duurt het bijna 48 uur voor een reactie is ontvangen. Dit is niet meer van deze tijd. De online chat die een tijdje geleden aanstond zou dit probleem kunnen tackelen.
Alvast bedankt voor de moeite.
www.glowinthedarkwinkel.nl
Hallo
Ik zou graag op mijn webshop een prijs in willen stellen dat je bijvoorbeeld voor 1 horloge 695 betaald en voor 2 horloges 12- en dat die dit dan automatisch verrekend in het winkelwagentje is dit mogelijk anders moet ik met een kortingscode werken en dat vind ik niet zo handig.
Helaas is het blijkbaar niet mogelijk om te reageren op mijn klacht over het feit dat je iedere keer op de pagina waarop je je persoonlijke gegevens voor verzending ieder keer de aankondiging komt dat je nog een veld moet invullen terwijl alles is ingevuld.Dit betekent dat de klant niets kan bestellen
Wat hier aan te doen.
Vriendelijke groet Marianne van Helvoort
P.S. ook tijdens de vacantie moeten de zaken gewoon doorgaan
Goeden avond
een klant mailde mij dat hey niet mogelijk is om iets te bestellen: ondanks dat alle velden worden ingevuld krijg de pagina met de betalingsmogelijkheden niet op het scherm. Iedere keer als je na het invullen van de bestelpagina met de klantgegevens op de volgende drukt onder aan de pagina komt de pagina terug in beeld met de opmerking veld invullen.Wat gaat er fout en hoe kan ik dit probleem oplossen.
Beste
Ik had tot een aantal dagen geleden een pakket bij jullie inclusief de domeinnaam: fuendo.com.
Nu heb ik dat pakket opgezegd maar de domeinnaam blijft kan ik die ook verhuizen
Met vriendelijke groet
Tom
Geachte heer/mevrouw.
Is het mogelijk om de verzendkosten te laten berekenen excl. BTW.
De bedragen onder de 10000 ex btw wel verzendkosten en daarboven niet.
Wij hebben producten met 6 en 21 BTW.
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke groet
Nick Schagen
Geachte heer/mevrouw
klopt het dat er storing is
de statusberichten komen niet binnen of worden niet verstuurd.
Met vriendelijke groet
Nick Schagen
Hallo
Een van mijn klanten die mijn website bezoek silk-for-dealers.com krijgt deze melding:
Voor uw veiligheid heeft BullGuard de toegang tot deze pagina geblokkeerd
De site is aangemerkt als een kwaadaardige site die mogelijk identieitsgegevens steelt virussen op uw machine plaatst of andere schade toebrengt.
Uit onze informatie blijkt dat deze site:
- Bevat webpaginas die virussen exploits en andere malware bevatten.
Wat is er aan de hand
De website wordt dus als onveilig gekenmerkt...
Bedankt en groet
Mirna
LS
Bij het inloggen krijg je geen bevestiging dat je daadwerkelijk bent ingelogd.
Klopt dit of kunnen wij dit zelf aanpassen
Met vriendelijke groet
Nick Schagen.
Geachte heer/mevrouw
We krijgen sinds vandaag geen notificaties meer binnen. www.plastimedshop.nl
Is er een storing
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet
Nick Schagen
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste nick schagen
De prijs excl btw opgeven kan niet maar u kunt dan opgeven 12100 incl btw wel verzendkosten en daarboven niet.
Dus het kan niet excl btw opgegeven worden zodat het btw 6 en 21 procent niet uitmaakt het kan alleen inclusief btw worden opgegeven.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen