Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste
Ik merk dat als klanten met een gmail adres een bestelling doen dat de bevestigings email en alle andere mail die we via de webshop verzenden bij hun gmail in de spambox terecht komt. Met als resultaat dat men denkt niets te hebben ontvangen.
Is hier iest aan te doen
Dank en met vriendelijke groet
Arjen.
Webshop: outbackguitarparts.nl
Goedendag
Ik had het gastenboek op de rechterkant in de menu-balk staan. Een aantal mensen kon dit zien ivm scherminstellingen en je moest er voor opzij scrollen daarom wilde in het gastenboek weer verplaatsen naar het algemene menu. Bij de instellingen heb ik het volgende gedaan zoals op de helpdesk staat:
Tekstpagina> Pagina toevoegen> gastenboek > in het standaard menu plaatsen > menutitel verbergen : nee > opslaan
Nu staat het gastenboek wel op de beheerpagina tussen de tekstpaginas maar is niet zichtbaar op mijn webwinkel www.nifelhuske.nl
Kunt u mij uitleggen wat ik fout doe of anders moet instellen
De vriendelijke groet van Leentje de Vos-Scheweer van www.nifelhuske.nl
Is het mogelijk een vast wachtwoord te krijgen voor mijn webmail
Ik hoor het graag
Team merwe-careprotect
Ik heb op 05-06 een andere domeinnaam aangevraagd maar niets meer vernomen de webshop is dan ook nog steeds niet online en als ik inlog staan alle gegevens er nog wel in maar ik kan niet meer op mijn webshop kijken
graag z.s.m. reactie
Beste Mandy
De opgegeven API key is niet juist de API key kun je opvragen door bij mollie in te loggen en klikken op profielen daar de api live key te kopieeren en deze op de beheerpagina van uw webshop in te voeren.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Winkelinrichting
Er is zeker een mogelijkheid voor het verlanglijstje deze kan aangezet worden onder het kopje website -> webshop instellingen -> verlanglijstje aanvinken.
De bestelknop kan alleen niet worden vervangen deze kan wel uitzet worden maar dan gaat het verlanglijstje toevoegen ook uit.
De betaalmethode is gratis vandaar dat er gratis wordt weergeven heb dit zojuist verwijderd.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Rian
Op de beheerpagina van je webshop kan er onder het kopje algemene voorwaarden de algemene voorwaarden worden geplaatst en aangepast hier zit wel een maximaal aantal karakters aan vast maar dit is enorm veel.
Wat lukt er precies niet dan bij het plaatsen van de algemene voorwaarden
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste StepbyStephanie
Je gebruikt momenteel je eigen live e-mailadres voor het versturen van de e-mail vanuit de webshop het beste is het e-mailadres te gebruiken van de domeinnaam zelf bv info@jedomeinnaam.nl deze wordt namelijk minder snel als spam aangezien doordat dit je eigen domeinnaam is waar de mail ook van wordt verzonden.
Dit e-mailadres kan worden aangemaakt op de beheerpagina van je webshop onder het kopje webmail.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnnen
Hoi
Ik ben een beetje aan het experimenteren met uw gratis webshop mogelijkheid. Dit voordat ik wil overgaan op uw betaalde webshop optie.
Wat ik graag zou willen is een webshop zonder prijzen. Inmiddels heb ik een aantal producten ingevoerd en bij de prijs n.o.t.k. ingevuld. Wanneer een bezoeker een dergelijk product besteld zie je in de winkelwagen bij de optelling onderin 000 staan. Hetzelfde geldt voor de Overzicht stap.
Is het ook mogelijk om de winkelwagen te vervangen door een verlanglijst met producten maar zonder optelling van prijzen En is het mogelijk om de bestellen-knop door een selecteren-knop te vervangen
Bij de Betaalmethode stap staat Betalen bij afhalen gratis. Hierbij lijkt het net of de producten gratis zijn af te halen. Kan ik het wordt gratis zelf weghalen
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet
kunt u mij de factuur van mei en juni nog een keer toesturen.
alvast bedankt voor de medewerking
Danielle Peters
meinhollandrad
Hallo
Ik kreeg een bericht dat mijn api key van mollie vernieuwd moet worden. Ik heb al het mogelijke geprobeerd maar het lukt me niet. Kunnen jullie me helpen aub
Mvg Mandy
JarSa Jewels Lingerie
Beste Elena Brouwer-Shilkova
Waarschijnlijk heeft u op de beheerpagina geklikt op order aanmaken dan wordt er een order aangemaakt namelijk.
U kunt deze verwijderen door de order aan te klikken en dan te klikken op verkooporder verwijderen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Merwe-careprotect
Dat u geen verzendkosten te zien krijgt kunnen een paar dingen zijn:
1. Er is meer dan 150 euro in de winkelwagen er is namelijk ingesteld boven de 150 euro geen verzendkosten berekenen. dit staan onder het kopje verzendkosten -> overzicht -> verzendland Nederland wijzigen -> franco levering staat op 150 euro
2. Onder het kopje betaalmogelijkheid heeft u nu maar 1 betaalmogelijkheid en hier heeft u aangegeven gratis verzending ja.
Er zullen dus door optie 2 nooit verzendkosten worden berekend in uw webshop.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo heb 2 orders in de web shop staan met geen artikel en geen naam.
Het gaat om order 204 van 15-06-2014
en order 203 van 13-06-2014
Beetje vreemd denk ik hoe kan dat
Je kan toch geen order plaatsen met niks erin en zeker niet zonder naam en adres in te vullen.
Mvg Elena Brouwer-Shilkova
P.s. Zouden jullie die 2 orders ook weg kunnen halen als jullie weten hoe dit kan.
Hoe kan het dat ik de algemene voorwaarden die verplicht zijn per 1 juni niet in zijn geheel onder de bestaande tekst in de algemene voorwaarden kan plaatsen.
Hallo
de e-mail met de bestelbevestiging die de klant hoort te krijgen bij het doen van een bestelling komt bij veel klanten terecht in de map voor ongewenste email.
Hierdoor denken veel klanten dat hun bestelling niet goed is door gekomen.
Wat kan ik hier aan doen
Is het ook mogelijk om prijzen aan te passen voor n catogorie ipv in de hele webshop.
Hallo ik doe w.s wel iets fout maar ik krijg de verzendkosten niet te zien in de winkelwagen en ook niet op factuur.
En is het ook mogelijk om de artikelnummers bij het product te zetten pas bij tab meer informatie komt deze tevoorschijn.
graag jullie advies
Beste Mariska
Dit kan aangepast worden op de beheerpagina onder het kopje vormgeving -> kleuren en lettertypes -> Knoppen achtergrond kleur en tekstkleur aanpassen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Goedemiddag R. Kosters
Wij hebben u direct na de aanvraag van de webshop een e-mail verzonden voor de token / verhuiscode van uw domeinnaam.
De door u opgegeven domeinnaam is namelijk bezet en u heeft aangegeven dat deze domeinnaam van u is.
Als u ons de token / verhuiscode kunt mailen gaan wij het direct in orde maken voor u.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen