Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Goede dag
Is het mogelijk dat je aan een bepaalde groep mensen geen nieuwsbrief stuurtVolgens mij kan je nu niet kiezen wie je wel of geen brief stuurt. Niet alle brieven zijn voor alle klanten van toepassing denk aan bedrijven of particulieren.
Hoe verwijder je oude nieuwsbrieven zie hier geen mogelijkheid toe.
alvast bedankt voor de moeite.
www.glowinthedarkwinkel.nl
Hallo ik weet niet of u eerder een bericht van mij ontvangen hebben de ik ben een Spammachine was nog aangekruist. Ik maak gebruik van de keuzelijst maar de fotos die ik bij de beschrijving van het product heb geplakt copy/past worden vaak niet weergegeven. Ik krijg een blanco foto met de logo van een gescheurde foto. Het kost e veel tijd om elke keer een nieuwe foto te plakken en ik weet niet welke fotos gaan verdwijnen. Graag uw advies www.japanisfun.nl/a-96960/satijnen-koord-turquoise-2-mm/
Alvast bedankt.
Beatrice
Beste Babyenmoeke
Wij hebben uw e-mail gisteren gehad en is vandaag beantwoord wij handelen vragen af binnen 2 werkdagen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste birgit Lazoe
Wij hebben zojuist uw webwinkel bekeken en in alle categorieen gekeken maar we zien nergens fotos die niet worden getoond.
Wellicht is er op uw pc spyware die de weergave van uw webshop benvloed en wellicht ook andere website. Het beste is uw pc even te controleren op spyware.
En u kunt het ook even op een andere pc elders proberen want hier hebben wij alles gecontroleerd en alle afbeeldingen worden weergegeven ook naar meerdere malen opnieuw laden van de pagina.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag
Bij de staffelprijs moet u de prijs per stuk incl btw opgeven dus van 1-3 producten kost bv 9.95 per stuk.
En van 4-99 producten kost het bv 9.75 per stuk.
De verzendkosten die niet berekend worden kan door verschillende facturen komen:
1. Bij de betaalmogelijkheid staat aangegeven gratis verzending ja
2. Bij het verzendland is een franko levering opgegeven dus boven de 50 euro bv gratis
3. Het verzendgewicht komt niet in de verzendtabel voor waardoor hij geen verzendkosten kan berekenen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hoi
De staffelprijzen:
- er is geen help pagina van
- 1-3 producten kosten 2115 inc btw
4 en meer kosten 2013 incl btw
U zei al dat ik het verschil in prijs moet ingeven niet de nieuwe prijs. Dat doe ik. Helaas pakt order 5 NIET de staffelprijs maar de originele prijs. Als ik de hele prijs ingeef bij staffel telt hij dat bedrag op bij de normale prijs dus dat is ook niet de oplossing.
Bovendien wordt de verzendkosten NIET berekend terwijl die wel ingegeven zijn.
Het gaat om product zijden kussensloop wit 19 momme in silk for dealers.com
Ik waardeer uw spoedige antwoord.
Bedankt
Er worden voortdurend fotos van mijn artikelen niet weergegeven. Als ik de pagina ververs zijn het weer andere fotos die niet worden weergegeven. Met andere woorden de fotos die niet worden weergegeven wisselen voortdurend. Dit heeft niets te maken met bestandsformaten bestandsnamen o.i.d. want het zijn artikelen die als een hele tijd in de webshop staan en nog nooit eerder problemen hebben gegeven.
Het betreft de webshop met domeinnaam:
www.bcutedesign.nl.
De pagina die de meeste problemen heeft met de fotos in de pagina uit het webshop menu met titel badcapes.
Hoi
Ik wil graag stoppen met mijn webshop www.babyenmoeke.nl hoe doe ik dit Ik heb het nu al een aantal keren gevraagd maar krijg telkens geen reactie.
Groet Kim
Babyenmoeke
Beste L.Th. Dijkman
Wellicht heeft u de gegevens aangemaakt voordat de webwinkel actief is nu zou dit wel moeten werken.
Wel zie ik dat u de domeinnaam in eigen beheer heeft en dus de dns voor de email record ook aangepast moeten zijn heeft u deze wel aangepast ook
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Anna
Wij hebben uw webwinkel zojuist geupdate voor u.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Anneke
De knop verder bestellen is al meer dan een jaar weg u kunt namelijk zelf kiezen wat er gebeurd als er een artikel besteld of op dezelfde pagina blijven of naar de winkelwagen gaan dan kunt u beter instellen op dezelfde pagina blijven.
Dit kan ingesteld worden op de beheerpagina onder het kopje website -> webshop instellingen -> naar winkelwagen na bestellen uitvinken.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste mir
Als u bij het bestellen aanvinkt factuuradres gelijk aan bovenstaand adres dan krijgt u deze meldingen niet.
Tenzij u geen gegevens heeft ingevuld natuurlijk van afleveradres.
Wij hebben dit zojuist met 4 verschillende explorers getest en overal werkt het.
Als het bij u niet werkt zien wij graag een printscreen hiervan zodat wij dit kunnen uitzoeken.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Geachte heer/ mevrouw
ik probeer voor het eerst in te loggen op de webmail met de door u opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord maar het inloggen mislukt steeds weer. ik heb het wachtwoord enige keren gewijzigd maar ook dat helpt niet. ik heb het w.w. gekopieerd en ook niet gekopieerd ingevuld . het maakt niets uit e
het inloggen mislukt steeds.
graag uw oplossing.
met vriendelijke groet
Loek Dijkman
ik wil graag mijn webshop upgraden van 1 naar 2 hoe doe ik dat
Tot voor kort stond er in de winkelwagen een link om verder te winkelen.
Nu is deze weg.
Wordt deze weer geplaatst of moet ik die zelf instellen
Mvg. Anneke
Hoi
Bij bestellen online met aangevinkt adres is gelijk aan factuuradres verplicht het systeem me toch om een afleveradres in te vullen. Krijg dan error:
U heeft veld Adres/ Address niet ingevuld.
U heeft veld Bedrijfsnaam / Company niet ingevuld.
U heeft veld Uw naam/ Your name niet ingevuld.
U heeft veld Postcode/ Zipcode niet ingevuld.
U heeft veld Woonplaats/ Place niet ingevuld.
U heeft veld Land/ Country niet ingevuld.
U heeft veld Btw nummer/ VAT number niet ingevuld.
Dit lijkt me een error.
bedankt en groet
Hoi
Bij bestellen online met aangevinkt adres is gelijk aan factuuradres verplicht het systeem me toch om een afleveradres in te vullen. Krijg dan error:
U heeft veld Adres/ Address niet ingevuld.
U heeft veld Bedrijfsnaam / Company niet ingevuld.
U heeft veld Uw naam/ Your name niet ingevuld.
U heeft veld Postcode/ Zipcode niet ingevuld.
U heeft veld Woonplaats/ Place niet ingevuld.
U heeft veld Land/ Country niet ingevuld.
U heeft veld Btw nummer/ VAT number niet ingevuld.
Dit lijkt me een error.
bedankt en groet
Beste fm sport
De tekst kunt u zelf aanpassen op de beheerpagina onder het kopje paginas -> tekstpaginas -> winkelwagen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag
Zodra een klant een bestelling gedaan heeft
verschijnt onderstaande tekst op de website.
Het woordje dank ontbreekt tussen Hartelijk en voor. Kunt u dit aanpassen of kan ik dat zelf
Overzicht
1. Winkelwagen 2. Uw gegevens 3. Betaalmethode 4. Overzicht 5. Bedankt
Hartelijk voor uw bestelling.
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
mijn bedrijf is onderzocht op zijn vindt baarheid in google nu blijkt dat mijn site niet goed genoeg door google gevonden kan worden door de slechte URLs van mijn website. zoals bv deze: htt://www.glowinthedarkwinkel.nl/categorie/62011/htt://www.glowinthedarkwinkel.nl/categorie/62011/led-fietsverlichting//
Hoe kan ik deze gewoon leesbaar maken voor google. dus bv alleen www.glowinthedarkwinkel.nl/led-fietsverlichting
Alvast bedankt voor de moeite.
www.glowinthedarkwinkel.nl